maandag 12 maart 2012

Top 5 beste spiegelreflex camera's

In een paar posts terug heb ik een top 5 gegeven van digitale compact camera's. Wie aan de slag wil voor het grote werk heb ik hier een top 5 van wat voor mij de beste spiegelreflex camera's zijn op dit moment. Op iedere spiegelreflex zit een aanpasbaar diafragma, instelbare sluitertijd, instelbare ISO waarde en de lens kan je verwisselen voor een nog betere lens of een lens die beter geschikt is voor de situatie. Hier kan je denken aan een telelens. Ik heb ook gekeken naar de prijs en om het voor jullie nog een beetje betaalbaar te houden heb ik ze niet gezocht boven de €600,-.




1. Canon EOS 600D                       €575,-
18 Megapixel, filmen in Full HD, bevat een kantelbaar scherm










2. Nikon D3100 kit                         €467,-
14,2 Megapixel, filmen in Full HD











3. Canon EOS 550 D                      €535,-

18 Megapixel, filmen in Full HD









4. Sony NEX-5N 18-55mm            €568,-
18 Megapixel, Systeemcamera (dit betekent dat de camera
kleiner en lichter is, maar net zoveel kwaliteit biedt als een
SLR camera), filmen Full HD, kantelbaar scherm









5. Panasonic DMC-G3K                €479,-
16 Megapixel, filmen in Full HD, veel flitsmogelijkheden







Geen opmerkingen:

Een reactie posten