zondag 11 maart 2012

Sapph, je moet er van houden..


De Sapph posters in de bushokjes, wie heeft ze niet gezien. De gephotoshopte en geairbrushe rondingen van de modellen zijn altijd goed zichtbaar. Het ziet er totaal niet echt uit. De slogans zijn ook al niet de mooiste, ‘Dress less to impress’, ‘You ain’t seen nothing yet’ en ‘Let’s get wet’. Rob Heilbron (65) is de man achter het lingeriemerk Sapph. 65 jaar en hij ziet de vrouwen als absolute lustobjecten.

Als ik een poster van Sapph zie krijg ik er eerder walgingen van dan dat ik daar een lingeriestuk van zou kopen. Maar Rob Heilbron is een marketier die heel goed weet wat hij doet. Blijkbaar is er toch een doelgroep voor dit merk, of zou hij eerder de mannen aan willen spreken met deze modellen? Laat het me weten in de comments hoe jij over deze commercial denkt! Ik ben benieuwd.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten