maandag 5 maart 2012

Die campagne heeft niets van thuis uit meegekregen!


Waar ik het vandaag met jullie over wil hebben is een commercial. Net zoals bij fotografie is bij een commercial een bepaalde beeldstijl belangrijk. Hierbij kom ik meteen terecht bij de nieuwe campagne van Peijnenburg. Namelijk de campagne ‘van thuis uit meegekregen’. Ze hebben hier een hele reeks commercials van gemaakt en ik denk dat jullie ze wel een keer voorbij hebben zien komen op tv. Maar een ding snap ik niet. Waarom toch die oude beeldstijl? Alsof het uit jaren 90 reclame is! Het is een nieuwe campagne, maar het is heel oubollig met zijn camera positie, kleuren en de acteurs. Niet dat de acteurs oud zijn, maar ze acteren in een stijl alsof ze uit een jaren 90 soap zijn gewandeld. Nou, ik heb mijn mening geuit, kijk het filmpje en ik zou zeggen oordeel zelf en laat het me weten in de comments wat je ervan vindt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten